D-kaarti saab edukalt kasutada firma kliendikaardina. Teenindaja jaoks jääb ära üksjagu tegemist, mis kaasneb tavaliste magnetkaartidega, samuti on ID-kaardi kasutamine kliendikaardina klientidele palju mugavam. Pealegi, selline kliendikaart on kliendil peaaegu alati kaasas.
Ettevõtja jaoks on ID-kaardi rakendamine kliendikaardina mitmeti kasulik. Esiteks jäävad ära tavaliste magnetkaartidega seotud toimingud: kaartide tellimine, tarkvara seadistamine magnetkaartide kasutamiseks jne. Puudub vajadus lasta kaarti taotlevatel klientidel täita ankeete, mille firma töötajad peavad hiljem arvutisse sisestama.
ID-kaardilt saab elektrooniliselt välja lugeda isikuandmete faili. Selles sisalduvast infost piisab enamikule teenindusettevõtetele, kes teenindavad kliente kauplustes, teeninduspunktides, infopunktides jne. Selle info saab lugeda ID-kaardi pealt välja automaatselt, mis tähendab seda, et selle info jõudmine firma kliendibaasi on 100% automatiseeritav.
Kliendi jaoks säästab ID-kaart kliendikaardina väga palju aega. Ettevõtte kliendiks saamine võtab aega vaid mõne sekundi – kuni kaardi pealt on andmed loetud ning firma kliendibaasi sisestatud. Kliendi käest võib ülejäänud andmeide küsida firma kodulehel, kuhu saab klientide jaoks lisada ID-kaardi toe. Seega on ID-kaart rakendatav kliendikaardina, mida klient saab kasutada teenindavas ettevõttes ja teenindava ettevõtte kodulehel.